Dieta
M'agradaria saber una dieta (no molt bèstia si us plau!) per poder aprimar una quants quilets. No sóc gaire amiga de l'esport i del peix encara menys. Sempre he començat moltes dietes però cap un dura 2 mesos, ja sigui perquè es molt repetitiva o perquè les combinacions de plats són molt extranyes. Gràcies!
Si començo una dieta, durant quan de temps l'he de seguir? Fer poc esport es dolent?
Sara Bujalance

Hola Julieta!
La millor manera d'aconseguir un bon pes és menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport. Comentes que no t'agrada l'esport, però potser és que no has trobat el teu esport, pensa que n'hi ha molts i mot diversos així que t'animo a que busquis un que t'agradi i amb el que t'ho passis bé, ja que l'esport és el millor aliat per tenir una bona salut. No és que fer poc esport sigui dolent, és que fer-ne habitualment és molt important per trobar-se bé. Per una altra banda, no t'aconsello que intentis fer dietes d'aquestes estranyes per intentar perdre pes, ja que a part de que sovint tenen efectes perjudicials per la salut, acostumen a presentar "efecte rebot", és a dir, el pes que has perdut el tornes a guanya ràpidament i sovint amb algun quilo extra. L'única dieta que has de menjar sempre, com a hàbit, és una dieta variada, que inclogui tots tipus d'aliments i de forma equilibrada. Un petó!