Massa petita?
Hola! Bé, faig aquesta consulta perque avui he somiat que el meu novio em xupava el cony i m'he despertat amb el 'calentón' i estava molt catxonda... Normalment quan em lio amb els nois em poso molt 'perra' i ara porto poquet amb el meu novio i ell es una mica més gran que jo, magradaria esperar un temps i dirli que em 'menjés el cony' però no sé si soc massa petita per tot això, ell és una any i mitj més gran que jo però de moment no m'ha demanat res... Durant aquest any ja mhe liat amb nou nois i... No sé si corro massa, jo quan em masturbo o quan penso en que el meu novio m'ho faci... Bé magrada molt però tothom em diu que sóc massa petita i si s'enterés algú... Tinc un lio mental que flipas, siusplau, aclariu-me què és el que vull!
Elena Crespi

Hola hermana!
Doncs el que et passa és que t'excites! i això és molt normal! però que t'excitis no vol dir que hagis de fer tot el que tens ganes de fer...
Jo sempre recomano anar a poc a poc perquè de vegades correm tant que ens dóna la sensació de que ja ho hem fet tot i l'important en el sexe és anar gaudint mica en mica sense presses.
Per tant, et recomanaria que gaudissis de tot el que t'ofereix la teva parella abans de passar a coses més grans...
Petons, tocaments, paraules, llepar la pell, tocar el cos...
I mica en mica ja anireu pujant el to de tot... mica en mica...
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.iesp.cat