PES IDEAL?
Hola adolescents, m'agradaria saber quin és el meu pes ideal, perquè la veritat és que tinc complexe amb les meves cames. Sóc una noia, tinc 14 anys (en faré 15 aquest any), faig 1,70m i sóc de constitució mitjana. Així dons, quin és el meu pes ideal?
Sara Bujalance

Hola Anònima! Em sap greu però no et puc quin hauria de ser el teu pes "ideal" perquè depèn de motes més coses a més de l'alçada, com la genètica, estil de vida, estat de salut, activitat física, etc. A més, el pes "ideal" mai és un número concret sinó que és tota una franja de pes que va d'un mínim a un màxim recomanats. A més, el pes és diferent en cada persona. Dues persones poden mesurar i pesar el mateix i tenir cossos molt diferents, sent un més prim que l'altre. El que has de fer per assegurar-te de que estàs en el teu pes ideal és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport. I si tens molts dubtes ves al teu metge i ell/a t'orientarà. Molts petons!!