de part d'una amiga
hola!
tinc una amiga que pesa molt poc, ademés es vegetariana, està per sota de seu pes, i clar, a tots els amics ens té procupada. no sabem que fer. ja li diem que hauria de engrexar-se una mica, però cada cop que li diem ens diu que ella està bé. ella sempre diu què a casa no li diuen res, i clar s'ho creu, que està bé.
espero qu em puguis ajudar,i si no es molestia, dona'm la teva opinió.
gràcies, adéu
Sara Bujalance

Hola anònima! Gràcies per compartir amb mi aquesta preocupació que teniu per aquesta amiga, demostres ser molt bona amiga demanant consell per ella. Pel que dius, sembla que està bastant prima i menja d'una manera diferent a l'habitual per als adolescents, així que tot i que no ho sabem segur, seria possible que tingues problemes relacionats amb el menjar. Els amics teniu un paper molt important a l'hora de donar suport a una persona que pot estar tenint problemes però, per desgràcia, no la podeu treure d'aquests problemes, els únics que ho poden fer són els seus pares duent-la a veure a un equip de professionals. Així que el millor que us puc recomanar és que parleu amb ella per intentar convencer-la de que parli amb els seus pares i, en el cas de que no ho faci, parlar vosaltres directament amb els seus pares per dir-lis el que veieu. Si és una amiga de l'escola, podeu parlar amb el seu tutor. Sé que pot ser una mica difícil parlar amb els pares o el tutor, així que ànim, ets molt bona amiga! Un petó molt gran!!