Estic grassaa! Ajuda!
Hola!
Faig aquesta consulta perquè sóc una noia de 13 i vull aprimar ja d'una vegada! La meva alçada és de 1'60 i faig el meu pes està a la vora dels 60 quilos... Odio la meva panxa, a més d'altres coses... T'escric perquè em vull aprimar i m'agradaria que m'aconsellesis sobre alguns exercicis que podria fer a casa. També et voldria comentar una cosa... Tinc la esquena bastant ampla, això pot afectar al meu físic?
Moltíssimes gràcies, de tot cor!
Sara Bujalance

Hola Nirvanaa! El teu pes està bé, no necessites perdre res! A més, no et fixis en el pes en concret perquè és diferent en cada persona en funció de la seva genètica. Una esquena ampla és maca i saludable, sobretot si no tens problemes d'esquenes. El que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar de tot i equilibrat, com marca la piràmide alimentària, repartit en 5 àpats diaris (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda) i fer esport habitualment. Si vols fer exercicis a casa pots provar de fer aquests, per exemple:
A part de tot això no cal que facis res més, pensa que estàs creixent, dóna temps al teu cos per desenvolupar-se. Molts petons!