orgasme...
hola!
una pregunta com puc practicar sexe sense que els meus pares i els del meu novio s'aseventin, no sabem aon anar per fero. al dos ens fa por que ens pillin.
som dos jovenets...
Anissa Ouali

Hola!!
No hi ha un lloc ideal! Segurament us trobeu en una situació difícil ja que a casa dels dos sempre hi ha algú, pare, mare o germans,... i no teniu un espai tranquil per "jugar" o practicar sexe. Però això no és gens estrany així que:
Per aquest motiu, és important que observeu la situació, busqueu moments per "jugar": Aquí heu de tenir molta creativitat: per exemple, busqueu excuses per “quedar”, cap de setmana que no hi siguin a casa,.... no us puc dir ni quan ni com perquè heu de tenir en compte les vostres rutines i les dels vostres pares! Així que observeu, i planifiqueu per divertir-vos!
Espero haver-vos pogut ajudar! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali