Diabetis i alcohol
Hola! No és gaire greu però és que, sóc diabètica i molts companys meus a vegades beuen i no sé què fer amb la diabetis perquè l'alcohol baixa el sucre i bé, m'he fet un embolic. Què hagi de fer? Gràcies!
Sara Bujalance

Hola patataa! Beure alcohol sent diabètic és una cosa greu, i molt! NO beguis alcohol, si us plau, per a una persona diabètica beure alcohol és MOLT perillós, i en el teu cas encara més perquè estàs en edat de créixer. És fonamental que entenguis la malaltia que tens i t'adaptis a ella, així que és important que entenguis que l'alcohol és molt perillós per a tu. Sé que fa pal veureu com els altres poden beure i prendre alguna copa de tant en tant sense amoïnar-se excessivament, però tot i fer pal és important que ho acceptis i entenguis que l'alcohol per a tu pot ser molt perillós. Si els teus amics són amics de veritat i t'estimen entendran el què et passa i seran els primers a dir-te que no beguis. Aquells que no ho entenguin i et pressionin per beure no són bons amics, passa d'ells i no et deixis embolicar per ningú. Molts petons!!