Pares!
Hola!
Tinc una gran problema amb els pares, esque CADA NIT HO FAN!! I això em molesta moltissimm perque a sobre ho fan per les nits i no puc dormir! Què faig? Els hi dic? Com els hi dic!?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Quin tema més curiós i alhora positiu!
És molt sa que els nostres pares segueixin mantenint viva la seva vida de parella i la seva vida sexual! Si et fa sentir incòmode, fes-los saber que et sembla genial que s'estimin però que a vegades no pots dormir perquè els escoltes. És possible que ells no s'imaginin que tu els estàs escoltant, així que potser els fas un favor!
Si no et veus amb cor de parlar-ho amb ells, utilitza les tècniques que molta gent utilitza quan té pares com els teus o veïns sorollosos, posa't música.
Una abraçada molt forta!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat