+DUBTES.
Fa temps que tinc aquests dubtes...
¿Es normal tenir péls al cul? (Pel voltant de l'anus). ¿La gent sel's depila? ¿Com? ¿Despres no "pica" quan surten de nou? El cas es que jo en tinc, i se'm farà una mica incómode quan tingui relacions.
I bueno un altre cosa, mai he anat a un centre d'estética per depilarme.. Sempre ho he fet jo a casa, ¿em podríes explica qué i com ho fan quan et depilen les engonals? Jo al fer'm-ho a casa(amb cutxilla o la silk epil), sempre em queden granets i pèls enquistats i es veu molt lleig.
i per últim, pot ser que aviat tingui relacions(mai n'he tingut) i no sé si m'hauría de depilar tot o fer-me la brasileña o qué(sóc lesbiana)i no crec que fer sexe oral amb péls per allà baix sigui molt cómode.. ¿Qué hauría de fer? Tot i que em fa molta vergonya anar a un centre d'estética.
No sé si m'he explicat molt bé, pero se'm fa una mica estrany parlar d'aixó. Gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. T'has explicat perfectament bé, a tothom se li fa estrany parlar de sexe.
En primer lloc, els pèls estan per tota la zona dels llavis majors vaginals i la pell arriba fins a la zona de l'anus, per tant, és normal que hi hagi pèl púbic per la zona. Si et depiles tu sola, amb fulla d'afaitar o màquina de depilar, els pèls surten més forts i que s'enquistin o surtin granets és normal, ja que estem agredint la nostra pell.
Si vas a un centre d'estètica et depilaran professionals, unes t'agradaran més i altres menys, unes ho fan millor i altres pitjor, però això és com tot, quan trobis la que t'agrada ja no voldràs que te la canviïn! La majoria treballes amb cera i quan et depilen no cal que et treguis les calcetes o el tanga, si t'ho fan treure te'n donaran un d' usar i tirar. Així que al descobert del tot no estaràs.
Pel que fa a depilar-te per tenir relacions sexuals...només ho has de fer si tu vols, no si l'altre persona ho vol.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat