SIUSPLAU RESPONEU!
Hola, primer de tot gracies per llegir la meva consulta. Soc una nena de 13 anys i Us vaig a explicar una mica la història:
L'estiu passat vaig conèixer un noi, vam passar uns dies de bojos, amb altres nenes, pero això nomes va durar 3dies, perque ja es van acabar les vacances. El problema es que em vaig enamorar d'ell:(, en realitat ens vam veure tres dies pero porto desde l'any passat intentant parlar amb elli no ho he aconseguit perque nomes sabia el seu nom així que no el podia buscar per face ni res. Aquest estiu ens vam separar de les amigues que em van presentar al noi i nomes l'he vist voltant pel poble i no li he dit res. Ara ja s'ha acabat l'estiu, pero despres de buscant molt el seu nom, l'he trobat al facebook. Ahir li vaig dir Hola, i li vaig preguntar si savia qui era i em va dir que no :'(, normal. La meva pregunta es, com li puc cridar la atencio com li puc fer enterar qui soc, i de quins temes podem parlar, per coneixens? siusplau necessito consells soc nova amb això!,
PD: Perdo per les faltes d'ortografia ;)
Un petó,
Anonima
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Tothom ha estat nou i nova en això i aprenem per assaig-error.
Ens preguntes com pots fer per cridar-li l'atenció i perquè sàpiga qui ets. El millor serà que siguis tu mateixa, no vulguis aparentar ser una altre persona, sigues tu mateixa i així podrà conèixer-te!
De què parlar? Podeu parlar de tot! On estiueja, que no l'has vist, com heu passat aquest estiu, quina música li agrada, si ha tingut parelles,... hi ha mil temes i escrivint tan bé com ho fas, segur que imaginació en tens!
Ànims i a descobrir aquest terreny del contacte amb els nois!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat