Odio les meves cuixes
Hola, últimament estic molt obsecionada amb les meves cuixes i els meus malucs, no se perquè, però quan me'ls miro, m'entren ganes de plorar, crec que estic agafat-me fastigs.. Ajuda'm si usplau.. Tinc 14 anys, peso 49kg i medeixo 1,59cm..Ajuda'm a aprimar-me..Gràcies!!
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està molt bé, és impossible que tinguis les cuixes com dius! No necessites perdre res!! El problema no està en les teves cuixes, sinó en com les veus tu, o sigui, és un problema de percepció de les teves cuixes, no un problema real de les cuixes. El que has de fer per eliminar aquesta "mania" és deixar de pensar tant en les cuixes i aprendre a valorar-te positivament (fes-te una llista de les coses que t'agraden de tu. Si cal demana ajuda a familiars i amics), acceptat tal i com ets, donat permís per equivocar-te com tothom i rodejat de gent que et faci sentir bé. Aquestes són les millors pautes per sentir-te bé amb tu mateixa. Pel que fa al pes, per assegurar-te un bon pes, com el que ja tens, només cal que mengis de tot, equilibrat i que facis esport habitualment. Qualsevol esport que facis t'anirà bé, però si vols treballar cames en concret fes, per exemple, bici, patinatge o step. Molts petons!!