Bisexualitat?
Avera primer, nose si aquesta consulta l'hauria de fer a l'apartat de psicologia o sexualitat, pero bueno jo la faig aqui.
La meva consulta es que com se sap si ets bisexual, lesbiana o heterosexual?? Esque a mi els nois m'agraden molt (soc noia), pero m'he liat amb noies pro aixi en plan joc i aixo pro m'ha agradat, se de gent a la que lhi fa fastic i eso pro jo em veig aixi de lio amb una noia pero nose si sortin... no m'he enamorat de cap noia pero n'hi ha alguna amb la q magradaria tenir algo en plan lio o rollo, pero en part tambe em fa cosa fer cosetes amb una noia (masturbacio sexe oral i eso).
De moment jo em vaig deixar porta ppero volia fer la consulta, i ja he pparlat amb gent de confiança sobre aixo i man dit aixo, q em deixi portar.
Merciii, uun petoo!
pd: mencanta la paginaa
IESP

Hola Diana!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
És molt normal que ens volguem definir amb una etiqueta, però quan es tracta de sexualitat... la cosa es complica.
Les persones s'enamoren de PERSONES, i amb el temps veuràs quina tendència tens: si a enamorar-te més de noies, de nois o de tot dos. De moment, has estat experimentant i t'ha agradat :)
Quan volem classificar-nos en hetero, homo o bi, no et dóna la sensació que ens quedem curts? El teu cas és un exemple de les infinites maneres com podem viure la nostra sexualitat, i no cal que canviis res si tu no vols!
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat