Que hem passa?
Bé, el cas es que sóc una noia de 13 anys, sempre he sigut molt prima, i fa uns mesos vaig fer un test per veure si estava massa prima per la meva altura (media 1'62 i passava 35 kg) i si ho estava, desde aquell dia vaig voler menjar mes per engreixar-me, ara peso 45kg i hem veig malament, vull tornar a estar com abans o més prima, també hem veig horrorosa d'aspecte...
Sara Bujalance

Hola! La veritat és que 45 quilos continuen sent un pes baix per la teva alçada, així que no és possible que et sobri res, estàs prima!! (A més, 35 quilos és un pes excessivament baix per la teva alçada). El que has de fer és menjar sense pensar en aprimar o engreixar, has de menjar de forma saludable per trobar-te bé i assegurar-te tant un bon pes com una bona salut, és a dir, menjar bé: variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), suficient (sense passar gana), repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda), i acompanyar-ho de la pràctica d'esport habitualment. Fent tot això no t'has d'amoïnar de res més, no cal ni que et tornis a pesar. Parlar amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents també t'anirà bé per sentir-te millor. Motls petons!!