NOVIO
Hola tinc 14 anys, Tinc novio desde fa 2 setmanes, ja ens em liat i tot, ell fa 1 setmana k ha marxat perque nomes ve on vic jo a estiujar, ell viu a barcelona,i jo potser k fins aket nadal o l'estiu k be no el vegi. Ell te 2 anys ara fara 1r de la eso...tinc por perk ellara coneixara a gent nova i potser li agrada algu k va amb ell o algo...i el trobo a faltar.
Creus k l'amor a distancia nostre durara?k faig? alguns amics em diuen k no em faigi ilusions k nomes es un amor d'estiu i punt. :( ahh!! i kuan ens estavem lian em va preguntar si el proper any em podria follar perk diu k stic moolt bonaa ...... creieu k va enserio o ho va diir perk anava cachondo..? a mes teniaaa laa cosaa pujada.........
PETOOOONS!!! INDEPENDECIA I VISCA CATALUNYAA //*//
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Em sap greu, però des del consultori no et podem dir si la vostra relació durarà o no! Això només ho dirà el temps...
És cert que tenir una relació a distància no és fàcil, però les xarxes socials i el telèfon ho posen molt més fàcil oi? Et recomanaria que fessis el que sentis, ja que si ara estàs enamorada, és normal que vulguis estar amb ell.
Si amb el temps us deixeu d'agradar, també sou lliures de deixar la relació o ser només amics :)
Respecte a les relacions sexuals, no cal còrrer: ja ho decidiràs l'any que ve ;)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat