Anorexia
Hola. Porto uns mesos no molt bé amb mi mateixa, em veig grassa, però les meves amigues i amics em diuen que estic bé. Crec que ho fan perquè així em calli, perquè no crec que tinguin raó. Tinc 15 anys, medeixo 1,65 i peso 54kg... però jo no em veig bé amb mi mateixa, i elque no vull fer és fer alguna cosa i que després em pugui arrepentir. Li hauria de dir als meus pares o a la meva germana? Nose que fer, estic feta un lio ben gran.
Sara Bujalance

Hola Andrea!
Per l'alçada que tens el teu pes és correcte, així que el més probable és que quan la gent et diu que se't veu bé i que no estàs grassa és perquè et diuen la veritat. El que passa és que quan una persona està una mica baixa d'autoestima i no es veu bé, no importa que els altres li diguin lo contrari, per a sentir-te bé és necessari que treballis l'autoestima i puguis ser capaç de veure't bé per tu mateixa. Crec que tal i com proposes, la millor idea seria que en parlessis amb la teva família, amb els pares i la germana, segur que ells t'ajuden a trobar la manera de sentir-te millor, així que t'animo a que de la mateixa manera que m'ho has dit a mi, els hi expliquis a ells, així sortiràs del lio. Un petó!