primer cop
fa dos setmanes que o vaig fer per primer cop amb el meu novio, estem molt be i tal fins aqui perfecte, el que passa que m'havia de venir la regla fa dos dies, el dia 31 normmalment sóc com un rellotge i em be força clavadet però aquest cop no, cuan o vam fer ell no es va corre dintre perque a mes que anavam lents no va voler i un cop acavat li vaig fer una palla i es va coorre i no em va posar els dits perque em feia molt mal la vegina al averme desvirgat..aleshores no crec que estigui prenyada ni res pero igualment em fa cosa que durant aquest mes al aver fet tocaments i tal no m'hagues entrat algu o nose... m'han dit que quan o fas per primer cop amb algunes noies sels i retrasa pero nose que pensar estic molt rallada...nose que fer em sento malament amb mi mateixa i poder em fa por tornar a ffer lamor..
IESP

Hola Carleta!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Encara és aviat per preocupar-se, ja que la regla pot deixar de ser regular. En aquest cas, no per haver perdut la virginitat, sinó per l'estiu: mengem diferent, tenim altres horaris... Tot això pot influir.
Si veus que passen els dies i no ve la regla i et preocupa, pots anar a la farmàcia i comprar un test d'embaràs (costa uns 9 euros) o al metge.
Per aquest motiu, sempre diem que és important utilitzar el PRESERVATIU. Si el feu servir des de l'inici de la relació, tu no et menjaràs el cap ni et farà por fer l'amor! A partir d'ara, ho recordaràs? :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat