greix acumulat
hola bona nit, soc un noi tinc 15 anys y tinc un problema que no m'agrada gaire.
El problema es que tinc molta greix acumulada a la cintura, abans en tenia pero no vaig tindre cap problema, pero despres de aquest estiu crec que van augmentar més, perque em comemça a fer mal a l'esquena i també tinc una lesió al genoll vaig llegir que podia tindre alguna cosa que veure.
jo no estic obès solament es aixo que tinc greix acumulat ahi, volia rebre consells per eliminar aquest problema, dietes, tipus d'esport etc...
gracies i salutacions
Sara Bujalance

Hola yes sir! El millor que pots fer per mantenir un bon pes i estar en forma és menjar de tot, de manera equilibrada (tal i com marca la piràmide alimentària), no saltar-se cap àpat (sobretot l'esmorzar a casa!), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Qualsevol esport que t'agradi està bé, fútbol, bàsquet, natació, bicicleta, còrrer, volley, handball, ballar... L'esport que t'agradi. Menjant bé i fent esport no caldrà que facis res més. De totes maneres, si et fan mal l'esquena i el genoll és necessari que vagis al metge i li diguis, no té perquè tenir a veure amb aquest greix acumulat a la cintura que dius que tens, així que millor comenta-li al metge aquests dolors que tens, per si de cas. Un petó molt gran!!