Risc d'embaràs
Hola, dilluns passat vaig perdre la virginitat amb la meva parella. Vam decidir que el moment de la primera penetració fos sense preservatiu, i així va ser, encara que va ser entrar i sortir (no estic segura de si va entrar del tot), despres, vam utilitzar protecció. Desprès d'aquesta primera vegada ho hem fet més cops. El cas és que avui, dilluns, desprès d'una setmana encara no m'ha vingut la regla, i segons l'App del meu mòvil m'hi hauria d'haver vingut 10 dies abans de la meva primera vegada. Estic espantada. Per altra banda la meva regla no ha sigut mai del tot regular. Què he de fer? Com actuo?
Anissa Ouali

Hola Nu!!
Encara que sigui la primera vegada el preservatiu sempre sempre s'ha d'utilitzar, ja que el risc sempre hi es present.
Pel que dius, la teva regla hauria de haver vingut abans de que tinguessis la relació i segurament s'ha endarrerit perquè encara no és regular (recorda que durant els primers tres anys la menstruació acostuma a ser irregular). També has de tenir en compte que l'angoixa, els nervis, etc poden estar fent que s’endarrereixi encara més.
Que has de fer o com actuar? L'ideal seria que pugessis fer una visita al metge i explicar-li, per sortir de dubtes! Pot fer vergonya però has de valorar que sortir de dubtes farà que et treguis la preocupació!
Espero que tot vagi molt bé, una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali