Problema
Hola adolescents, tinc un petit problema. Fa temps que m'agrada un noi i ara sembla que la nostra relació va a més, vaja, que casi casi sóm novios. I ara ve el problema, que la meva família sempre em diu que no tingui novio, que soc massa petita (tinc 15 anys), que no val la pena i sempre em fan la broma dient que com em vegin amb un noi veuré o que pobre de mi que mai porti un noi a casa. El meu germà va tenir novia als 16, i nose, ella venia a casa i tal però nose si els meus pares van aprobar la relació al 100%, la meva mare deia que ell era massa petit però que ella no podia lluitar contra l'amor. Vaja, que ara em fa por tenir novio pel que pensin, o pel que em diguin. Molta gent té parella, i aquesta és una de les finalitats de la vida, trobar la teva mitja taronja, no?
Se que aquesta consulta sembla tonta i potser la gent pensarà surt amb ell i punt, però és més complicat del que sembla. Ell sempre em diu que si vull em ve a veure a casa o que em passa a buscar per casa meva i jo no vull que ens vegi cap familiar meu.
Ajudeu-me, aclariu-me una mica el problema, necessito la vostra opinió!
PD: Sisplau que sigui anònim!
Anissa Ouali

Hola Anònima, no et preocupis totes les consultes son anònimes!!
No és cap tonteria i pot fer que ho passis malament. Segurament pels pares sou encara petits i el que volen es protegir els seus fills perquè no pateixin. Nosaltres et recomanaríem que pugessis parlar amb ells, pots triar començar per el pare o la mare o els dos, i poder explicar-li que sents i com et sents. també seria ideal que els hi poguessis dir, el que et preocupa, que no vols que s'enfadin o els hi pugui sentir malament si et veuen amb un amic o parella.
Seria difícil, però es un pas indispensable si vols poder estar més tranquil•la amb aquest tema. Una altre persona amb qui pots parlar és amb el germà, ell ha passat pel mateix i segurament entre els dos podeu trobar una manera de parlar amb els pares!
Una forta abraçada i espero puguis tenir aquesta conversa amb els pares!
Anissa Ouali, @AniOuali