pot ser un orgasme?
Hola!, tinc un gran dubte des de fa molt temps.
Quan em masturbo estimulant el clítoris sento com una mena de sensació molt extranya pero no es permanent sinó, la masturbació arriba a un punt on aquesta sensació augmenta i sento com un plaer que dura uns 3 segons i que és palpant,és a dir notes com et palpa la vagina, per+o una vegada que sents aquesta sensació palpant, quan tornes a la masturvació tot seguit, enlloc de donar-te plaer et sent incomode i no senstes plaer fins al cap de mitja hora destar sense masturbarse... Em podries dir de que es pot tractar ?
Anissa Ouali

Hola!!!
Per com ho descrius i el que descrius sembla ser que si sigui un orgasme!! L' orgasme seria una sensació plaent molt més forta que la resta i que dura poca estona, com una petita explosió de plaer que es nota als genitals mentre una persona es masturba o té relacions sexuals (com tu has descrit).
Sobre la sensació d'incomoditat que sents després, és totalment normal, un cop arribat a l'orgasme el cos necessita tornar a relaxar-se i aquelles zones que principalment donen plaer, si seguim tocant-les resultarà incòmode i fins i tot pot arribar a molestar (ja que son zones plenes de terminacions nervioses, i això farà que percebin tant el plaer com el "dolor" o molèstia). Es recomanable, deixar de acariciar les zones quan notis aquesta molèstia.
Espero haver-te pogut ajudar! una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali