Anorexia?
Hola! Fa uns 8 mesos em vai obsesionar en que estava massa grassa (pesava 58) i menjava poc pero feia tots els apats i em sentia molt malament cuan menjava... Pero amb el pas dels mesos he anat empitjorant; conto les calories que menjo, vaig al gimnàs per cremarles, evito els aliments amb grases saturadas, només fai un o a vegades dos apats al dia i menjant poc pero em sento molt plena cuan menjo per molt poc que sigui i me'ls acabo ficant per vomitar, a vegades em fai mal (talls, em clavo les ungles..) perque m'odio a mi mateixa per estar tan grassa... Medeixo 1'63 i peso uns 51 kilos, tot aixo li e explicat al meu novio i ma dit que hauria d'anar al metge ja que començo a ser anorexica... Em veig molt molt grassa pero ell diu que cada cop que ens veiem em veu mes prima i que se'm noten els ossos i tot..
Sóc anorexica? Com els hi podria dir als meus pares..? No vull que m'ingresin ni res d'aixó..
Graciés:)
Sara Bujalance

Hola bebi7! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques es nota que ho estàs passant malament. La veritat és que amb tot el que expliques és molt possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Aquests trastorns fan molt de mal i si no se'ls hi posa remei cada cop són pitjors. Per evitar aquest patiment és necessari que parlis amb els pares i els expliquis el que t'està passant. Sé que és difícil fer-ho, però és indispensable que ho facis. Com abans hi parlis molt millor, i menys probabilitat d'haver d'ingressar. Si et costa parlar amb ells pots provar d'escriure'ls una carta o e-mail per a que el llegeixin sense que tu hi siguis davant, o també pots provar d'enviar-los la consulta que m'has escrit a mi. Sigui com sigui, però explica'ls-hi, són els teus pares, t'estimen i faran el que calgui per ajudar-te. Molts ànims i molts petons!! (Si necessiteu consell pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09)