Dubtes primera vegada AJUDA siusplau
Hola! Doncs tinc algun dubte sobre la primera vegada, estic a punt de tenir relacions amb una noia i volia saber diverses coses com per exemple quan es don per acavada la relació, es a dir, si jo hem corro llavors que se suposa que he de fer? Seguir perque ella arrivi a l'orgasme? O com comensar i aquin lloc de la casa es millor fer-ho per primera vegada. Per ultim tambe saber on puc aconseguir preservatius de talla petitamja que el normal hem va gros. Moltes gracies!
IESP

Hola A17!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Et vaig responent:
1. La relació s'acaba quan les dues persones estan d'acord, no hi ha un temps establert. Si tu arribes a l'orgasme, podeu continuar tenint la relació sexual (no totes les pràctiques són la penetració, recordem) per a que ella arribi també a l'orgasme. O al revés, que ella arribi abans de tu i continuii...
Però la relació sexual també pot acabar sense tenir cap orgasme ningú, ja que la relació sexual és plaentera de per sí.
2. El lloc el trieu vosaltres! Però si ha de ser el primer cop, intenteu trobar un lloc còmode (per això va molt bé un llit ample)
3. Pots acosenguir preservatius de diferents mides en una farmàcia o en algun supermercat gran (en tenen molts i variats!!)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat