LA NIT
Hola, em dic Paula i tinc 13 anys Volia preguntarte si saps com fer que no m'entrin atacs de gana a la nit,jo em cuido molt, pero el problema esk a la nit em menjo TOTS els dolços.He probat de no tenir dolços,ni coses que m'agraden pero al final em poso hissterica o acabo trobant algo tenint imaginació.Jo crec que has de tenir encompte que jo soc nocturna es ha dir cap a la matinada soc super treballadora, faig milers de coses, y no paro de pensar. Tinc Insommni molt habitualment i aixo fa que em posi a pensar sobre milers de coses i que al pensar tingui molta gana. He probat de anarme a dormir d'hora pero no ho aconsegueixo normalment.Ajudam arribara el setembre i no vull anarme a dormir a les 4,5,6 de la matinada cada dia,ni tampoc de tant esforços en cuidarme no funcionin per els atacs de gana
Ps; com aixo no se a quin apartat va o ficare al de nutricio i Psicologia
Ps2; Moltes Gracies;)
Sara Bujalance

Hola Paula! El que has de fer per evitar que t'agafi ansietat pel menjar durant la nit és menjar bé i suficient durant el dia. L'ansietat que apareix a la nit sovint té a veure amb el fet de no haver menjat prou durant el dia, és algo així com que el cos "s'enfada" perquè està passant gana i es rebel·la a través de l'ansietat. Menja de tot, variat, repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: a mig matí i a mitja tarda), si cal fes ressopó després de sopar abans d'anar a dormir prenent un got de llet amb un parell de galetes, per exemple. Per evitar l'ansietat també és molt important que no et "prohibeixis" cap aliment. Si intentes evitar menjar dolços, per exemple, només aconseguiràs obsessionar-t'hi i menjar-ne més. Els dolços són aliments que també es poden menjar, però de tant en tant, així que menja'n de tant en tant i evitaràs l'ansietat. De totes maneres, pel que expliques l'ansietat és tan gran que afecta, fins i tot, la teva son i descans, així que és necessari que li expliquis als pares i aneu al metge per a que et pugui ajudar a evitar l'ansietat i dormir bé. Molts petons!!