Cuixes grans
Hola! Sóc una noia que medeix 1,72 aproximadament i peso entre 63 i 64 kg. M'agradaria saber si aquest pes és l'adequat per a mi. Per cert, hi ha alguna manera d'aprimar les cuixes? És que per constitució les tinc una mica grans (no molt exagerat), però m'agradaria que no ho fóssin tant.
Gràcies!
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està molt bé per la teva alçada, així pots estar contenta! No necessites perdre res! Pel que fa a les cuixes, no hi ha cap manera de fer aprimar o engreixar una part del cos en concret, el que sí pots fer és mirar de mantenir un pes adequat en general, com el que ja tens, menjant variat, equilibrat i fent esport habitualment. L'esport t'anirà molt bé per treballar el cos, les cames i que les vegis bé. Qualsevol esport t'anirà bé però si vols treballar cames especialment prova de fer bicicleta, step o patintatge, per exemple. Molts petons!!