sexe amb la meva parella
Hola, volia saber si em podrieu dir alguna manera per fer perdre la por a la meva parella en relació a tenir una relació sexual amb ella ja que portem junts casi dos anys i no hi ha manera. Diu que és massa aviat i jo ja m'estic desesperant... Ella té 16 anys i jo 17. Algun consell? Moltes gràcies.
IESP

Hola Tarka!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de reocordar que és important respectar molt la decisió de l'altre persona, ja que no podem pressionar a ningú a fer coses que no vol...
En temes de sexualitat cada persona té el seu ritme, i és necessari que se senti còmoda.
A més, no cal que el primer que feu sigui una relació sexual amb penetració, ja que hi ha més pràctiques que potser li venen més de gust. Aprofitant la confiança que teniu, perquè no ho parleu? I també pregunat-li sobre les seves pors exactament: pensa que ella no t'agradarà? Té algun complexe? Creu que li farà mal?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat