Sensacions
He estat 3 anys amb un noi. Hem mantingut relacions sexuals però a mi mai m'ha semblat res de l'altre món. No m'he corregut mai ni crec que hagi experimentat què és un orgasme. No sé quin potser el problema. És ell? Sóc jo? No entenc res.
IESP

Hola Lalalla 1426!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Mira, per a que les persones sentim plaer és necessari que el nostre cap estigui d'acord amb allò que estem fent, ja que és el nostre cervell qui farà que visquem sensacions agradables. Això implica viure la sexualitat d'una manera natural i còmoda, on sentim que som nosaltres mateixos i que estem fent allò que desitgem.
Per aconseguir això, serà important la relació que tinguem amb l'altre persona, ja que si hi ha confiança i s'ha parlat dels gustos de cada un, segurament tot serà una mica més fàcil. I també seria necessari conèixer la pròpia sexualitat per poder gaudir-la en parella, i per aquest motiu et proposaria una cosa: per què no proves d'experimentar tu sola i descobrir com t'agrada què et toquin? També pot ser una manera d'intentar arribar a sentir un orgasme, ja que quan estem sols ja no tenim el factor "vergonya", de quan estem acompanyats oi? :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat