Bulimia
Hola! Aquest any una nena que ha repetit va a la meva classe. Te hiperactivitat dislexia y TDAH. Bé, la van posar al meu costat per ajudarla, ya vaig veure que li costava MOLT concentrar-se! Però a mi m'agradaria ajudarla en una altra cosa. Em va dir que vomitaba a proposit perque estaba "gorda". Es una noia guapiiisima que esta totalment be de pes y te molt bon cos. He intentat dir-li lo bé que està, que si us plau no poti. Però ella no em vol creure encara que li recordi que es una enfermetat. M'encantatia ajudar-la pero quasi no la conec i ella tampoc te cap amic al curs, ja que ha repetit. No em vull ficar a la seva vida, (clar, jo tampoc li explicaria tot a una nena que quasi no coneixo). Bé ens han cambiat de lloc y ja no estic al seu costat, i casi no parlem. Que puc fer per convencre-la???
Sara Bujalance

Hola!
Gràcies per explicar-me el cas de la teva companya de classe, demostres ser no només bona companya sinó que també demostres ser una bona amiga i una noia molt madura. La teva situació és difícil perquè t'ha confessat una cosa molt seriosa que té a veure amb un problema de salut que pot ser molt greu, i sé que per a tu deu ser difícil explicar-li a algú altre aquesta confessió, però si veus que ella no parla amb cap adult per demanar ajuda serà necessari que ho facis tu. Els companys i amics teniu un paper molt important a l'hora de donar ànims a la persona que té bulímia, però per desgracia no podeu fer res per curar-la, això només ho poden fer els professionals, i per a que la vegi un professional és necessari que els seus pares sàpiguen el que li està passant, per a que la duguin. El millor que et puc aconsellar és que si és una companya de classe li expliquis al vostre tutor, digue-li el mateix que m'has explicat a mi i ell o ella es farà responsable d'avisar a la família de la teva companya. Tranquil·la perquè el tutor serà prou hàbil per no dir que has estat tu qui li ha dit, la teva companya no ho sabrà. Un petó!