pastilla del dia de desprès
bon dia,
fará dos dies vaig fer-ho amb un noi; és amb el noi que mhe desvirgat. Amb aquest noi ja ho havia fet lany passat uns 5 cops, i passat un any, abans d'ahir hi vaig repetir.
Va fer la "marcha atrás" (ho fa sempre amb totes les noies i mai ha deixat a cap embarasada), pero jo, com soc molt insegura vaig perdre'm la pastilla del dia de despres. te efecte segur? feia ja un any que no me la prenia (l'any passat me la vaig pendre dos cops).
El problema de que no ho hagi fet amb condo es perque ell es alergic al compost del condo, i no se que fer, perque se que dintre de poc ho tornerem a fer i no em vull tornar a pendre la pastilla. que puc fer? ell no es pot posar un condO. EM podeu dir un altre metode de precacuió si us plau?
moltes gracies!
IESP

Hola Laia!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, recorda que la pastilla de dia de després NO és un mètode anticonceptiu normal, sinó un mètode d'urgència. Està pensat més aviat per quan es trenca el preservatiu, però no per anar prenent cada any...
La seva fiabilitat no és del 100% i això vol dir que tot i prendre-la també hi ha risc d'embaràs (a part del risc de transmissió d'infeccions, que aquest hi és pel simple fet de no utilitzar el preservatiu)
Si el noi és al.lèrgic al làtex, recordem que hi ha preservatius sense aquest component, i es poden comprar a la farmàcia igual! :)
No val la pena tenir relacions sense preservatiu, si depsrés t'has d'estar menjant el cap, no trobes? La sexualitat és molt divertida, però també cal ser responsable com sempre diem.
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat