+PER QUÉ??
No sé si es el lloc correcte on fer la consulta o si me la podreu respoldre, pero aquí ho deixo:
A mi desde ven petita ja em costava molt fer pipí, o sigui m'havia de concentrar i no tenir a ningú deban perque em sortís. Es estrany, no sé. Pero ara se'm ha fet un problema, ja que quan vaig de festa o em passo dies fora de casa, per molt que m'estigui pixant no em surt. Poso un exeple: L'altre dia de festa amb els amics, vaig tenir que anar a un lavabo públic d'aquest de plátic que posen al carrer, m'estava pixant que no podía aguantar més i tot i axí no vaig poder pixar, ja que hi havía molta gent pels costat de lavabo i picant a la porta i tot, i no vaig poder. Fins que no vaig arribar a casa no vaig poder pixar i ho vaig passar molt malament. No sé qué fer, es horrible de veritat.
Gràcies per llegir-ho, necesito alguna resposta, qué fer.
IESP

Hola Sadness!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
La veritat és que es passa molt malament quan no podem fer pipí!
L'important és que aquesta dificultat no és física (el teu cos està bé), però sí que és molt psicològica. És normal que faci vergonya, perquè és una cosa íntimaa, però si arribes a l'extrem d'aguantar tant i passar-ho malament, està clar que necessites un canvi...
Potser t'ajudaria tancar el ulls, i imaginar-te quie estàs a casa teva! O pensar en un riu, per exemple.
A més, recorda que totes les persones fan pipí, així que ens hem de deixar de vergonyes rares! ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat