Panxa
Hola!
Tinc 15 anys faig 1,60cm i peso 50kg i vaig a correr gairebè cada dia.
No em veig gaire gorda però alguns dies tinc molta panxa i tinc les cames bastat groixudes.
Que em recomanes que puc fer?
Moltes gracies!:)
Sara Bujalance

Hola befree! Per la teva alçada tens un pes correcte, és impossible que tinguis cap part del cos gruixuda!, estàs bé! Pel tema de la panxa no t'amoïnis gaire, a vegades s'infla una miqueta per un tema de retenció de liquids com quan, per exemple, tens la regla. Quan passa això t'ho notes tu, però els altres no se n'adonen, és a dir, és més una sensació teva que no pas que s'hagi inflat realment. (De totes maneres, si algun cop la panxa se t'infla molt i et fa mal, comenta-li al metge). Per les cames no t'amoinis gaire tampoc, pensa que la forma normal del cos d'una dona implica tenir les cames una mica més amples, de la mateixa manera que els nois, pel fet de ser nois, tenen l'esquena més ampla. Igualment, el millor que pots fer per mantenir un pes correcte i estar en forma és menjar de tot, de forma equilibrada (tal i com marca la piràmide alimentària), i fer un esport que t'agradi, com a mínim, 3 cops a la setmana. Fer esport és una molt bona manera de treballar el cos, i també les cames. Un petó molt gran!!