DESIG
hola,
Tinc molt desig de sexe, no tinc xicot, però en vui un i no se com trobar-lo (i només tinc 15 anys) (ja se que no i a edat per trobar-lo, però jo el vui). Perk, esca tinc unes ganes terribles de ficar-me una polla per el coñ i el cul.
Em podrieu donar algun consell per fer-me passar akestes ganes terribles de tenir sexe amb algu, porfa???
Digueu-me algu objecte/estri/aparell per poder'm-ho posar (pero que segui gratis, perk no tinc diners).
I crec que magraden els 2 sexes, perk tinc ganes d'estar tan amb nois com amb noies (nois 1 o 2 anys més grans que jo i noies 1 anys més grans que jo).
PD: jo ja amb mesturbu, i ja no amb fa afecte.
Gràcies,
I UN PETONÀS ADOLESCENTS, us estimo.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que no hi ha res de dolent en tenir desig sexual, de fet és molt habitual en la teva edat, a causa dels canvis que es viuen.
Però també cal tenir paciència i no forçar les coses: l'important no és tenir nòvio, sinço que t'enamoris d'algú, i a partir d'allà ja deciriàs quin pas més vols fer.
De moment, pots anar experimentant amb tu mateixa, que també és molt divertit! I pel que fa a objectes, nosaltres sempre recomanem que siguin creats per a això, no agafar qualsevol objecte per casa i introduïrlo a la vagina, ja que podria ser perillós.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat