M'he tingut que pendre la pastilla del dia después 2 cops en 3 dies..
Hola..!!!! Pff... tal i com diu el titol.. la meva parella i jo em tingut MOLTA mala sort...
Dissabte(16/11/2013)sens va quedar el preservatiu dins de la vagina, i com que no sabiem quanta estona feia que estava a dins (estavem amb les llums apagades), pos em vaig tindre que pendre la pastilla.
Avui al migdia (19/11/2013), sens a trencat el condó !! lo pitjooor es que s'ha corregut dins meu.....!! xq ens pensavem q el condó estava be...
m'he tingut que pendre la pastilla un altre cop.
Estic desesperada... estic molt rallada x els efectes secundaris q pot tindre la pastilla, o directament, ni ferme efecte....
tinc 19 anys, i mantenim relacions sexuals casi cada dia pero amb proteccio. Quan pugui començaré amb les pastilles...
gràcies!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Pel que expliques, sí que heu tingut mala sort! L'important és que heu reaccionat com calia i heu pres les mesures necessàries. Aquesta pastilla del dia de després pot fer ballar les hormones, però els efectes no tenen perquè ser greus (inclús, potser que no notis cap cosa diferent).
A part, us diria que reviseu els preservatius que estaveu fent servir, ja que potser estaven en mal estat (caducats, guardats a un lloc poc segur, etc). I si comences amb les pastilles, recorda primer visitar el teu/a ginecòleg/a per a que et recepti les més adequades al teu cos (normalment, varien segons el tipus de menstruació que té la noia)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat