embaras?????????
Bona tarda,
tinc dos dubtes, el primer, el meu novio vol que fem sexe anal i a mi aixo no mho han fet mai, em faria mal? i si ho fem sense i es corregués em quedaria embarassada?
El segon dubte és que m'ha dit que a la que m'arribi l'orgasme (follant normal) vol seguir fent'ho, em podria fer mal? sóc de les que enseguida es calenten i si he de ser jo qui es posi a dalt doncs m'acabo cansant :$
IESP

Hola locasa,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança i per utilitzar el consultori!
La penetració anal no és igual que la penetració vaginal. En primer lloc, si no ho vols provar senzillament has de dir "no", i ja està. Si ho vols provar el millor és que t'informis, t'adjunto un enllaç d'un article que va escriure la meva companya Elena Crespi a "El Periodico" sobre el tema:
D'altra banda, ens preguntes per l'ejaculació del teu novio mentre hi ha sexe anal. El sexe anal s'ha de fer SEMPRE amb preservatiu, però no per evitar l'embaràs, sinó per evitar Infeccions de Transmissió Sexual, si la zona no està molt neta es pot agafar alguna infecció, per tant, sempre amb preservatiu. Si ho feu sense preservatiu i el semen entra en contacte amb la vagina hi haurà risc d'embaràs igual.
Si un cop hagis arribat a l'orgasme vols seguir tenint relacions sexuals, no té per què fer-te mal, normalment els nois si que han de parar una estona, les noies al contrari si es segueix estimulant la zona de forma correcte pot seguir sentint plaer.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL