Contesteu porfa!! es urgent!!!
Holaaa!!!
Sóc una nena de 12 anys. Aquest estiu he anat al poble on vaig cada any, i allà viu un nen, que té 16 anys. Ell i jo ens portem molt bé. Hem fa petons, m'abraça, m'acaricia, parlem hores i hores, em convida a coses, m'acompanya a casa, em fa riure, i m'excito estan al seu costat... en general, es el noi perfecte!;)
Però clar, entre ell i jo ens separen 3 hores de trajecte, només ens veiem a l'estiu i som com una mena de cosins...
I jo em pregunto m'estaré enamorant d'ell?? Contesteu ràpid porfa es molt important...
Moltes gràcies!! (agrairia que no pengesiu això a la columna del diari) Gràcies!!
IESP

Hola airun02,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança i per utilitzar el consultori.
La veritat és que nosaltres no podem saber si estàs enamorada o no, això és una pregunta que has de respondre tu. Pot ser que sigui un encenedor per a tu, que t'agradi, t'exciti però amb qui no vulguis o no puguis tenir una relació de parella però que la seva presència t'exciti. O que sí que t'estiguis enamorant, però nosaltres no ho podem saber.
Imagino que aquest tema et preocupa i et té angoixada, però no podem dir-te el que sents perquè la persona que ha de saber què sents ets tu mateixa, nosaltres no podem tenir aquest poder.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL