Bff..
El cas es que, tenia una amiga, la qual jo no sabia el que sentia per ella, i fa dos messos el meu millor amic va començar a parlar amb ella, i da 3 setmanes vaig perdre el mobil i vaig perdre la comunicació, i ell la va guanyar. I ara no se que fer! M'agrada pero diria que a ella li agrada ell! Que faig, estic a la Frined Zone?
IESP

Hola P^2,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Nosaltres no podem dir-te si estàs a la seva Friend Zone, la persona que ha de respondre't aquesta pregunta és la noia en qüestió. Ara bé per a preguntar-ho la conversa no serà fàcil, a no ser que li ho preguntis sense donar més explicacions, només per saber si estàs a la Friend Zone o no.
D'altra banda, segurament és una forma de parlar però a les persones no les podem "guanyar" com si fossin trofeus, tothom és lliure de voler o no voler estar amb algú, inclús canviar d'opinió.
Per tant, podries parlar amb ella i resoldre el dubte, i si et diu que no estàs a la Friend Zone, segueix parlant amb ella per conèixer-la i per veure si t'escull.
Molta sort P^2!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL