Autoestima
No estic segura si va aquí.
Sóc una noia de 13 anys que li agrada un noi que sembla que s'interessi per mi però que també passa de mi, no tinc ganes de fer res, i no mengo molt, hi han cops que em venen ganes de vomitar i porto un mes que vaig vomitant, la meva amiga em diu que m'estic aprimant molt habiam si em passa algo, també em tallo, des de l'any passat, per un noi, ell no ho sap que es per ell pero es que no ho es per una part, el fet es que no se si li caic be al noi i em sento malament per aixó. Que puc fer?
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació! Pel que expliques portes un temps patint força a nivell emocional i això està perjudicant bastant el teu dia a dia. Sembla que tot aquest patiment té a veure amb aquest noi que t'agrada i segurament aquest enamorament està implicat, però crec que tot aquest patiment deu tenir a veure amb altres coses a part d'aquest noi. Deu tenir a veure també amb un tema d'autoestima, d'estat d'ànim i de trobar-te a gust o no amb tu mateixa. Tot aquest patiment que tens té solució, però per aconseguir solucionar-lo, és indispensable que parlis amb els pares i els hi expliquis el que t'està passant, sobretot això dels talls i dels vòmits. Sé que és difícil explicar als pares això, però t'envio molts ànims per a que donis el pas i els hi expliquis, ja veuràs com després t'hauràs tret un pes de sobre i, tot i que al principi es puguin espantar o posar una mica nerviosos, segur que els teus pares faran tot el possible per poder ajudar-te. Si trobes que és molt difícil parlar amb ells cara a cara, el que pots fer és escriure'ls tot en una carta per a que la llegeixin quan tu no hi siguis davant. Pel que fa al noi que t'agrada, potser podries provar de dir-li el que sents per ell, així sortiràs de dubtes sobre si li caus bé o no. Un petó molt gran!! Parla amb els pares!!