Quan fer esport
Hola! M'agrada molt la vostra pàgina i m'agradaria que m'aconsellareu sobre el tema de l'esport. M'agrada molt fer atletisme i aquest estiu he estat anant quasi tots els dies a correr amb el meu oncle. Lo roí és que he començat batxiller i entre els exàmens, els deures i històries no tinc mai temps per anar i quan puc anar ja és tard i s'ha fet de nit. M'agradaria molt que m'aconsellareu sobre que fer amb aquest tema. No tinc moltes hores lliures ja que vaig a classes de música i m'ocupen quasi tota la vesprada
Gràcies i saluts des del País Valencià
Sara Bujalance

Hola! Entenc la teva situació, estudiant, fent extraescolars i amb temes diversos és difícil trobar temps per fer tot el que es necessita fer! El millor consell que et puc donar és que intentis trobar un parell o tres de forats a l'agenda per poder sortir a còrrer una estona, ja sigui pel matí o per la tarda, si pot ser amb el teu oncle millor, però si no podeu quadrar agendes junts, seria bona idea que hi anessis sol o amb algun altre company. Pensa que com més cops practiquis esport millor, però amb uns 3 cops setmanals ja estaràs fent un hàbit esportiu molt saludable, així que si 2-3 horetes setmanals les dediques a còrrer en lloc d'estudiar o fer música segur que pots acabar quadrant l'agenda per fer-ho tot. Un petó molt gran per a tu i pel País Valencià, és tot un honor rebre consultes vostres!! :-)