primera citaa que vaig
Hola, m'agrada molt un noi,a ell tambe li agrado, pero volem anar pas per pas, ma demanat de quedar, com a parella, pero tinc por de que no sapiguem trobar temes sobre del que poguem parlar.
Em podrieu aconsellar temes dels que parlar a primeres cites.
Mersiiiii Petonets!!!!
Anissa Ouali

Hola!!! Felicitats per la primera cita!!!
Segurament els nervis et fan pensar que no sabràs de que parlar, però pensa que els dos us agradeu i potser en algun moment no surten les paraules o xerreu massa, però això no significarà res dolent.
De que parlar? podeu parlar d’aquelles coses que tingueu en comú, series, pelis, esport, aficions,... o d'aquelles coses d'un mateix, les teves aficions, pelis, plat preferit ;). És un moment per conèixer l'un a l'altre, sense pressa, no per estar xerrant tota l'estona, voldrà dir que tot és millor, l'objectiu: sentir-se còmode i passar molt bona estona.
Els temes aniran sorgint, i si us quedeu molt molt en blanc, sempre podeu recórrer a les noticies d'adolescents.cat!
Espero que la cita vagi molt bé!! una forta abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali