TAMPÓ
Hola,
- voldria saber més informació sobre els tipus que hi ha de tampons
- i també perk serveixen els diferents color que hi ha
- el primer dia que tens la ragla kin tipus tas que posar (per exemple jo el 1r i 2n dia la tinc molt forta i llavors el 3r i 4t ja mes fluixa i el 5è ja gairebé no la tinc)
gràcies i petons
Anissa Ouali

Hola Macià!!
De tampons hi ha molts tipus, i això pot embolicar una mica a l’hora d’utilitzar-los per primera vegada.
A les botigues veuràs que hi ha moltes marques, caixes diferents, a vegades del mateix tipus hi ha diferents colors i noms diferents, etc... en moltes ocasions això no vol dir res, i simplement és el mateix producte que el del costat però amb perfum per exemple. Per fer-ho més fàcil et comentem un parella de cosetes en les que t’has de fixar:
L’aplicador: hi ha molts tampons amb aplicador perquè resulti més fàcil i senzill a l’hora de posar-lo. Els de plàstic acostumen a resultar més suaus que els de cartó, però això ja depèn de cadascú.
Tipus (això fa referencia als colors): per triar el més adequat, cal fixar-se en l’absorció. Pel que dius els primer dies tens més quantitat i hauries de triar un tampó amb més absorció. I els demés dies de menys absorció. (per saber quina absorció té cada tampó fixa’t que en les caixetes, tenen uns dibuixos com gotes, allà marca si és de més a absorció o menys).
Has de tenir en compte que és qüestió de pràctica, així que no et preocupis, mica en mica aniràs trobant quin et funciona millor!
Espero haver-te pogut ajudar!! una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali