NO SE QUE EM PASSA
Des de fa uns mesos que ja no menjo com abans... Tinc menys gana, quan estic plena és molt abans que fa un temps... pero despres no puc resistir i menjo sempre xocolata, cacaolat, chuches...
Sara Bujalance

Hola!
A part de tenir menys gana, has notat altres canvis com, per exemple, trobar-te més trista, o amb ganes de plorar o alguna cosa així? Per una altra banda, pot ser que acabis "picant" xocolata i xuxes perquè l'àpat que has fet anteriorment no ha estat suficient i al no menjar prou després et venen les ganes de "picar", prova a fer l'àpat complet i sencer, menjant suficient i el més probable és que després no et vinguin ganes de xuxes. Crec que seria convenient també que parlessis d'això de que ja no menges com abans amb algun adult de confiança, com els pares, de cara a que t'ajudessin a observar que t'està passant i aconseguir trobar-te com abans. Un petó! (Espero a que em contestis si has notat més canvis a part de la gana)