Virginitat!!! ajudaaa
Hola, ahir em vaig posar molt calenta i em vaig munstrucar, el q passe esq em vaig exitar massa i vaig agafar un llapis dulls i mel vaig comencar a posar com si fos el "pitu" he perdut la virginitat??? si le perdut que passa??? sisplau contesteuuuu es molt urgent
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, recordem que la virginitat és un concepte molt cultural!
Una persona per la virginitat amb la seva primera relació sexual amb penetració, de manera que seguiries sent verge.
L'altre cosa és si s'ha trencat l'himen o no, però segurament pel tamany del llapis (és molt prim), no s'ha trencat.
De totes maneres, no és recomanable introduir objectes dins la vagina, ja que solen estar més brust del que pensem. Per això hi ha joguines creades per moments com el que vas viure, però més higièniques i segures ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat