NECESITO AJUDA NO SE AQUI RECURRIR.
Hola! Hem dic Anna i bueno tinc 15 anys, casi 16. Fa 4 o 5 mesos aproximadament vaig tornar a l'esport i bueno estava molt obsesionada amb el meu cos ja que no m'agradava gens, i tenia uns kilos de mes, pesava 56 i media 1,58/59 vaig decidir començar a fer dieta, primer vaig deixar els dolços i a menjar mes verdura i fruita, vaig anant baixant de pes, pero ara noto que estic obsesionada, osigui peso 45,4 i medeixo 1,61 i encara vull baixar mes de pes ja que no m'agrado per la part de les cuixes, soc caderona i no m'agrada..I bueno estat mirant portals d'internet per saber si els carbohidrats engreixen? Osigui perque m'estic remplanteixan deixar-los..No menjo carn vermella ja, i alguna que un altre vegada pollastre o peix..El pa integral engreixa? La pasta engreixa? L'arros engreixa? Que es millor patates bullides o arros? SIUSPLAU NECESITO QUE M'AJUDIS! Petons.
Sara Bujalance

Hola Annuska! Tot engreixa, el que passa és que hi ha aliments que tenen més calories i aliments que menys, però fins i tot una fulla d'enciam té calories. L'únic aliment que ni engreixa ni aprima és l'aigua. Pel que fa als hidrats de carboni: són bàsics a la dieta i fonamentals per viure, sense hidrats no vivim, així que ni de conya et plantegis "deixar-los". Pel que fa a la carn vermella, també s'ha de menjar, només de tant en tant, però s'ha de fer perquè també té nutrients essencials per viure, i molt importants per a algú que està creixent com tu. Pel que m'expliques sembla que la preocupació pel pes està anant massa lluny, si et deixes arrossegar per aquesta preocupació et trobaràs que cada vegada et sents pitjor. El que has de fer per acabar amb això i sentir-te bé amb tu mateixa és parlar amb els teus pares, ells t'ajudaran a evitar un problema com una anorèxia. Sé que pot costar parlar amb ells d'aquests temes, però són els teus pares, t'estimen i faran el que calgui per a que estiguis bé. Molts petons!!