Només sento plaer en algunes ocasions i altres dubtes
Hola, em dic Nicole i porto tres anys sortint amb el meu xicot, i de fet fa molt de temps que vam practicar relacions sexuals per primera vegada i ho solem fer de tant en tant. El meu problema és que només sento plaer quan entro en contacte amb el clítoris, sigui la la meva parella o jo mateixa. A l'hora de la penetració, al principi sempre em fa moltissim de mal però després s'alivia i no fa mal, però no noto cap sensació de plaer, més aviat una sensació molt extranya, només quan el penis arriba al final. M'agradaria que contestessiu al meu dubte perquè sempre he tingut ganes d'arribar a l'orgasme mentre faig l'amor, perquè només he arribat quan el meu xicot m'acariciava el clítoris.
L'altre dubte que tinc és que el meu xicot, quan li xupo o li faig palla dura moltissim, en canvi fent l'amor no dura 10 penetracions. Què vol dir aquesta diferència?
Moltes gràcies per la ajuda que doneu dia a dia, sense vosaltres els adolescents no sabriem que fer!
Petons,
Nicole
IESP

Hola Nicole!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Et responc:
1. El que explques del clítoris és completament normal (ho expliquem molt al consultori): l'organ més erògen de les noies és precíssament el CLÍTORIS, i és la manera més ràpida i fàcil per arribar a l'orgasme :)
De fet, la vagina no té gaire sensibilitat (no t'ha passat que has utilitzat un tampó i ni el notaves?). La idea que la dona ha de gauidr molt amb la penetració és un mite, que ve principalment de la pornografia i del gran desconeixemnt sobre la sexualitat femenina.
Com veus, no tens cap problema! Seguiu gaudint com fis ara :)
2. aquesta diferència de temps és podria deure a la sensibilitat: potser, quan la introdueix sent molt més o s'excita més, i això fa que ejaculi abans. El millor és que, amb la masturbació, conegui bé la seva resposta sexual i aprengui a detectar aquell moment en el que està a punt d'ejacular. Llavors, ha de parar i tornar a començar (és una manera d'aprendre a controlar l'ejaculació, i quan estigui amb tu posar-ho en pràctica)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat