Preocupada!
Hola! Tinc 14 anys, medeixo 1'65 y peso 68kg. Crec que es massa i he intentat baixar de pes però m'he es impossible. Faig esport reguladament, vaig a correr i de vegades amb bicicleta. Menjo tot els nutrients necessaris, podria dir que porto una dieta equilibrada. Estic bastant preocupada perquè no se que es el que faig malament. Si em puguesis donar algún consell t'ho agrairia molt.
Sara Bujalance

Hola! No estàs fent res malament! Si menges equilibrat (equilibrat vol dir que menges de tot en la proporció recomanada, tal i com marca la piràmide alimentària) i fas esport, com ja en fas, no hi ha res que facis malament. Pensa que el pes no depèn només de l'estil de vida que fem, sinó que també depèn d'un factor genètic, que ni triem ni podem canviar. Aquest factor genètic és el que sovint anomenem "constitució", i no el podem canviar, el millor que podem fer és acceptar la constitució que tenim, així que tranquil.la, ja ho estàs fent bé i, a més, 68 quilos no és un pes excessiu per la teva alçada i edat. Un petó molt gran!!