sobrepes?
hola soc una noia que medeix 1'56 i peso uns 65 o aixi i abans entre uns 53 o 52 i magradaria tornar al meu pes i no se com fer-ho ( i sinserament no magrada el meu fisic aixi) em podrias ajudar o donarme consell per recuperar el pes?
Sara Bujalance

Hola gise! Primer de tot, no pensis gaire en el número que surt a la bàscula, el pes és una cosa moooolt relativa que depèn de moltes coses, i pesar això o allò no diu gaire del nostre cos, només és una dada orientativa perquè el pes depèn de coses com la genètica, estat de salut, nivell d'activitat física, estil de vida, edat, etc. El que sí és realment important és dur un estil de vida saludable per assegurar-nos un bon pes associat a una bona salut. Per tenir un bon pes és important menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
), repartit en 5 àpats diaris (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda. Els complementaris poden ser una peça de fruita o un iogurt, per exemple), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Si en pots fer més encara millor. I si veus que realment et preocupa el tema del pes, parla amb el teu metge, ell et podrà orientar i fer un seguiment del pes. I molt molt important també, no oblidis que totes les persones tenim el mateix dret a ser felices, a sentir-nos respectades, valorades i estimades tinguem el físic que tinguem. Molts petons!!