Primera vegada...
El meu novio i jo fa temps que intentem fer-ho però no hi ha manera. Quan em penetra, estic molt relaxada, però hi ha un cert punt que em fa molt de mal i li dic que pari.
Ho seguim intentant varies vegades, però res.
A més cada vegada que ho intentem em surt una mica de sang, això és l'himen?
Ajudeu-meeee i gràciees!
IESP

Hola CarpeDiem!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
El que expliques sobre la miqueta de sang que surt cada vegada que intenta penentrar, podria ser precíssament pel brusc contacte que pateix la vagina. M'explico: les parets de la vagina són molt adaptables i sensibles, i quan la noia està lubricada (a causa de l'excitació) la penetració és molt més fàcil. En el teu cas, segurament la musculatura de la vagina no està relaxada i això pot provocar que al penetrar faci mal i surti una mica de sang. Pensa que quan diem que és necessari estar relaxat per tenir relacions, no ens referim només a estar estirat i còmode, sinó a estar tranquil/a mentalment. Això implica actuar sense angoixa i sense por, ja que del contrari el nostre cervell no estarà diposat a sentir plaer.
Et proposaria que utilitzessiu algun lubricant que us agradi, per tal de facilitar la penetració. I també, que abans d'introduïr el penis provi amb els dits: primer un, després dos... Fent que la vagina s'acostumi i que tu et vagis sentit a poc a poc més còmoda amb la sensació. Què et sembla la idea? :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat