Anorèxia, bulímia? Ajuda...
Hola, fa cosa d'uns mesos que ho passo bastant malament en general i a més a més no em sento a gust amb el meu cos. Cada vegada em veig més grassoneta encara que les amigues em diuen que m'he aprimat molt, no me les crec. Estic esglaïda de patir un ED perquè elles em veguin prima i jo molt grassa...Bomito constantment i m'he arribat a tallar amb la maquineta d'afeitar d'usar i tirar, després em queden farides i fa mal i la mare quasis me les veu, tinc molta por i els pares, la parella i les amigues no saben res de res.
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació! Pel que m'expliques estàs passant per un època molt difícil en la que deus estar patint molt. Entenc el teu patiment, quan una persona viu una situació com la teva pot arribar a passar-ho realment malament. Pel que dius sembla que podries estar tenint algun problema amb l'alimentació i l'autoestima, el fet de que tu et vegis grassoneta tot i que les amigues et diguin que no, que vomitis, que et tallis... tot això ens està indicant que hi ha alguna cosa que no va bé. Per això és necessari que parlis amb els pares i els expliquis el que t'està passant. Sé que pot ser difícil parlar amb ells, però és fonamental que ho facis per a que et puguin ajudar com necessites. Ells t'estimen més que a res i faran tot el possible per ajudar-te, així que t'envio molts ànims per a que donis el pas i parlis amb ells, és la única manera per poder sortir de la situació en la que estàs! Un petó molt gran!!