No se que fer!
Estic prima pero cada vegada em vec que estic engordan. No m'agraden gens el esports (ja que no se me donen molt bé). No me trobo a gust, perque muns pares em comparen amb mon germa, que era com jo i es va veure enganxat per l'esport i el gimnas. No se que fer la veritat, dime algun consell!!
Sara Bujalance

Hola katsha99! El millor que pots fer per mantenir un pes saludable és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer alguna activitat física que t'agradi, no cal que sigui practicar un esport determinat, pot ser anar en bici, patinar... o alguna activitat que t'agradi en la que et "moguis", i no necessàriament has d'acabar "enganxant-te". Per una altra banda també és convenient que en parlis d'aquesta preocupació amb els pares, si en parleu tranquil.lament t'escoltaran i t'ajudaran a trobar la manera de trobar-te bé amb tu mateixa. Recorda que sentir-se bé amb un mateix és, sobretot, un tema d'autoestima, no de pes, i els pares poden ajudar-te a reforçar la teva autoestima, ells t'estimen més que a res i sempre faran tot el possible per ajudar-te a estar bé. Molts petons!!