Dieta
Hola,
M'agradaria saber si podria fer alguna dieta especial ja que menjo variat i faig esport i tot hi així em veig una mica grassoneta i no baixo del pes... Si no puc fer alguna altre cosa?
Gràcies :)
Sara Bujalance

Hola Laia! Menjar de tot, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport és el millor que pots fer per mantenir un bon pes, així que si ja fas tot això, no cal que t'amoïnis res! L'únic que pots fer a part d'això és valorar-te positivament i acceptar-te com ets per sentir-te bé!! Recorda que el pes també depèn d'un factor genètic, que ni triem ni podem canviar, que fa que tinguem una constitució o altre. Com que la constitució no la podem canviar, és important que acceptem la constitució del nostre cos per sentir-nos a gust amb nosaltres mateixos. Un petó molt gran!!