Dubte
Hola! Encara no ho he fet amb ningú, però tinc un dubte de quan ho faci amb el noi corresponent, totes les dones li xupen a la seva parella? Esque a mi em sebla fastigós xupar el sèmen i no sé, totes les parelles ho fan, però es bo beure's el sèmen? A mi em fa una mica de fastic... Com es?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc en el sexe no has de fer res que no vulguis fer, si ara et fa angunia fer-li sexe oral no li has de fer, no hi poden haver obligacions en el sexe.
D'altra banda, si algun dia ho vols fer o ho vols provar no has de tragar-te res que no vulguis tragar-te. Pots fer-li (hauries de fer-li) sexe oral amb preservatiu, i el semen no et tocarà, i si algun dia ho fas sense preservatiu ell et pot avisar quan vagi a ejacular per a que tu t'apartis i no cal que traguis res.
Per tant, tingues MOLT clar que en la vida i sobretot en el sexe NO has de fer RES que no vulguis fer.
Una abraçada ben forta!
Helena Angel @HelenaAL